بررسی نقش مایه و رنگ آمیز گلیم تالش
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
بررسی نقش مایه و رنگ آمیز گلیم تالش

بررسی نقش مایه و رنگ آمیز گلیم تالش

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 28 کلیات نام و نام خانوادگی: فاطمه وطن پور شال شماره دانشجویی: 84238332 رشته: کارشناسی فرش عنوان فارسی: بررسی نقش مایه و رنگ آمیز گلیم تالش عنوان لاتین: Examination motif and color blending kilim Talish واژگان کلیدی: فارسی: گلیم، تالش، نقش مایه، رنگ آمیز لاتین: color blending, motif, Talish, kilim گلیم: واژۀ گلیم به طور ساده یک فرش با بافت صاف یا یک نوع قالی بدون پرز و خواب است. نام این فرش در زبان ...


  • دانلود مقاله تاریخچه پیدایش گل خشخاش و مصرف تریاک

    www.24doc.ir/download/5813/دانلود-مقاله-تاریخچه...

    دانلود مقاله تاریخچه پیدایش گل خشخاش و مصرف تریاک در تمدنهای گذشته درمطالعه تاریخچه استعمال افیون دیده می شود که بشر افیون را از سالهای نخستین تاریخ می شناخته و به نوعی استعمال می کرده است .

  • ردیف - shahed.ac.ir

    shahed.ac.ir/Honar/SiteAssets/SitePages/libthesis/... · DOC file · Web view

    تصویرگری در اسلام با استناد به آیات، روایات و فتاوی فقها احمد بلقدر نقاشی کارشناسی مرتضی افشاری 74 13 2 طراحی بنیادی در نگارگری ایرانی اسلامی مهران قلعه دار نقاشی کارشناسی مجید مهرگان 74 14 3 رنگ ...

  • انجمن راسخون - جذابیت‌ سرزمین رویاها در یک نگاه+تصاویر

    rasekhoon.net/forum/thread/894952/page1

    به گزارش فارس از رشت، گیلان سرزمین شگفتی‌ها، زیبایی‌ها و جذابیت‌های بی‌نظیری است.. سرسبزی و شکوه دلفریب گیلان آن را به سرزمین رویاها مبدل کرده به طوری که در شعر شاعران خوش‌ذوق و معاصر نیز گنجانده شده است.

  • سایت گردشگری آستارا و تالشان

    astaraead.mihanblog.com/post/page/6

    ساحل زیبای صدف آستارا با هفده هكتار از حیات وحش لوندویل واقع در روستای سیبلی به لحاظ زیست محیطی یکی از پاکیزه‌ترین و بکرترین مناطق ساحلی دریای خزره که هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور و دنیاست.

  • آموزش ؛ دانلود ؛ تحقیق در مست آموز - مطالب ایران

    mastamoz.mihanblog.com/post/category/3/page/2

    استان لرستان با توجه به تركیب جمعیتى عشایرى، روستایى و شهرى در استان و متناسب با نوع فعالیت آنها صنایع دستى نیز متفاوت و متمایز میباشد.

  • کادوسیان (کادوس ماسوله رودخان )

    kados2.blogfa.com/1393/11

    کادوسیان (کادوس ماسوله رودخان ) - دانشنامه فرهنگ و تمدن مردم تالش و راهنمای گردشگری یه شمال ایران - کادوسیان (کادوس ماسوله رودخان )

  • جایگاه معماری در فرهنگ مردم ایران | فن و هنر ایران زمین

    ashwood.ir/جایگاه-معماری-در-فرهنگ-مردم...

    جایگاه معماری در فرهنگ مردم ایران Place of Architecture in the Iranian culture. معماری در فرهنگ مردم موضوع گفتگوی برنامه هفت کوچه است که دوشنبه ۵ اسفند پخش می شود.

  • انایوردم خطبه سرا - مطالب فروردین 1393

    khotbehsara.mihanblog.com/post/archive/1393/1/page/6

    تصویر: اسکندر(آلکساندر) در مرز میان افغانستان و پاکستان، «کالاش»ها ساز خویش را در دستگاه نمادین تاریخی برآشفته و سردرگم و بازنوشته کوک کرده اند.

  • فرش فارس؛ تار و پود هنر دستباف ایرانی نقش بسته در فهرست ...

    magifa.com/detail/2495750/article/6

    فرش فارس؛ تار و پود هنر دستباف ایرانی نقش بسته در فهرست میراث جهانی یونسکو - کجارو بیشتر بدانید. بهتر سفر کنیدmenu search close close بیشتر بدانید . بهتر سفر کنید × ×جستجو جستجو : مقصد : افزودنarrow_drop_down search جستجو keyboard_arrow_up | …

  • بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی ...

    magifa.com/detail/2513442/article/4

    بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی - مجیک فایل مجیک فایل مرکز دانلود تحقیق، پژوهش، پایان نامه، گزارش، نقشه و سرخط خبرها / / بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی بررسی نقش اخلاق کاری در ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: